52 میلیارد و 157 میلیون ریالی کالای قاچاق در سطح استان مازندران کشف و معدوم شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از کشف 52 میلیارد و 157 میلیون ریالی کالای قاچاق در سطح استان خبر داد .

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی و فرآورده های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در یک ماه گذشته در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت :ماموران انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی افزود: کشف 94 هزار نخ سیگار، 34 هزار و 706 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و 255ثوب البسه نامتعارف و قاچاق، 9 هزار و 324 قلم انواع مواد غذایی، 14 تن چوب آلات جنگلی قاچاق و 165 قطعه ماهی استخوانی از جمله کشفیات کالای قاچاق در طی این مدت بوده است.

وی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از 52 میلیارد و 157 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: دو باند قاچاق کالا شناسایی و 241 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد و در این ارتباط تعداد زیادی متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار