معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف فارس از انتشار کتاب مسابقه آرامش بهاری ویژه تعطیلات نوروز و شرایط شرکت در آزمون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس گفت: طرح آرامش بهاری یکی از ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف وامورخیریه است که هرسال توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در جوار مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
حسینی افزود: هر سال معاونت فرهنگی سازمان اوقاف اقدام به تهیه و توزیع محصولات فرهنگی متناسب با فضای ایام نوروز و با رویکرد سبک زندگی اسلامی برای زائران و مجاوران حرم‌های نورانی می‌کند که امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به چاپ و نشر کتاب مسابقه آرمش بهاری 96 کرده و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند در آزمون آن شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: تمامی سؤالات از کتاب آرامش بهاری طرح‌شده و بر مبنـــــای مطالب کتاب، تصحیح می‌شود و شرکت‌کنندگان باید گزینه‌های صحیح را به‌صورت یک عدد 14 رقمی، از چپ به راست به سامانه 30001966 ارسال کرده و جواب مسابقه را به‌صورت عدد 14 رقمی ارسال نموده و از نوشتن موارد اضافه از جمله نام و نام خانوادگی و نام شهر خودداری کنند.
 
حسینی بیان کرد: آخرین‌مهلت ارسال پیامک دوم خردادماه 96 بوده و قرعه‌کشی سوم خردادماه 96 در آستانه سال روز فتح خرمشهر انجام می شود، همچنین اســـــامی برگزیـــــدگان  14خردادماه  در ســـــایت مجتمع فرهنگی آموزشـــــی ســـــازمان اوقاف به نشـــــانی www.mfpo.ir و نیز در ســـــایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.mfso.ir اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار