طرح تبریزگردی برای مسافران نوروزی با 30 دستگاه اتوبوس خدمات ارایه می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خلیلی گفت: اعضای انجمن علمی گردشگری دانشگاه‌های تبریز نیز با حضور در این اتوبوس‌ها به مسافران اطلاعات لازم را در خصوص اماکن تاریخی و گردشگری ارایه می کنند.
 
وی یادآوری کرد: این اتوبوس ها در دو نویت کاری از ساعت 9 صبح تا یک ظهر و 4 تا 7 بعد از ظهر به صورت رایگان به گردشگران و مسافران نوروزی تبریز خدمات ارایه می کنند.
 
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز اظهار کرد: 30 هزار جلد نقشه راهنمای مسافران نوروزی نیز در 14 باجه بانک نت بانک شهر توزیع شده و در ایام نوروزی در اختیار گردشگران نوروزی قرار می گیرد.
 
خلیلی ادامه داد: علاوه بر نقشه های گردشگری اقلام دیگری برای راهنمایی و ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در بین آنان توزیع می شود.
 
وی با بیان اینکه شهرداری تبریز بیش از 900 عنوان برنامه از اول اسفند 95 تا 15 فروردین 96 برنامه‌ریزی کرده و به مناسبت نوروز اجرا می‌کند، اظهار کرد: اجرای این برنامه ها مقدمه ای برای استقبال از تبریز 2018 و جذب گردشگران داخلی و خارجی است.
 
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز یادآوری کرد: 20 تاکسی مدل 95 نیز در طرح 'از من بپرسید' در ایام نوروز فعال بوده و موزه‌های شهرداری نیز برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی دایر است.
 
خلیلی با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی برای بازدید از عمارت شهرداری تبریز ادامه داد: این موزه متعلق به شهرداری بوده و براساس آمار مورود علاقه گردشگران و مسافران نوروزی است.
 
وی از گردشگران و علاقه مندان به آثار تاریخی، طبیعی و جاذبه های گردشگری خواست با سفر به آذربایجان شرقی به ویژه تبریز خاطره ای ماندگار برای خود به ارمغان بیاورند.
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار