رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 15 نفر بر اثر حوادث جاده ای در محورهای ارتباطی استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ ناموران گفت: این تعداد افراد در پی وقوع 6 مورد تصادف جاده ای جان باخته و بیش از 10 مصدوم نیز راهی بیمارستان شده اند.
 
وی با بیان اینکه یکی از این تصادف های مرگبار صبح امروز در محور مرند - خوی روی داد، اظهار کرد: این حادثه در اثر خواب آلودگی راننده اتوبوس مسافربری و برخورد با یک دستگاه ون روی داد و در آن 6 نفر جان باخته و 5 نفر مصدوم شدند.
 
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: هم اکنون مشکل خاصی در راه های ارتباطی استان وجود ندارد و با وجود افزایش تردد خودروها در این محورها، ترافیک عادی و روانی در آن ها در جریان است.
 
سرهنگ ناموران از رانندگان و مسافران نوروزی خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و کمربند ایمنی را ببندند.
 
وی گفت: ماموران پلیس راه با حضور در محورهای ارتباطی استان در صورت مشاهده سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و ارتکاب اعمال خطر آفرین از سوی رانندگان، خودروی آن ها را به پارکینگ هدایت می کنند.
 
در استان آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۳۹ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۴۲ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۷۲۵ کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و ۵۶۹ کیلومتر راه روستائی وجود دارد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.