رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: 21 تیم خودروی و 19 تیم متوری پلیس راهور کنترل و نظارت ترافیکی شهرهای استان و اماکن تفریحی را برعهده دارند.

ترافیک روان در جاده‌های ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،محسن ناصری بیان کرد: خوشبخاته وضعیت تردد در جاده‌های استان بسیار مطلوب بوده و تمام تدابیر لازم برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌های در سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: 21 تیم خودروی و 19 تیم متوری پلیس راهور کنترل و نظارت ترافیکی شهرهای استان و اماکن تفریحی را برعهده دارند.

ناصری با تاکید بر اینکه دو تخلف حادثه ساز هم زمان و سبقت و سرعت غیرمجاز خط قرمز پلیس راهور در ایام نورز است افزود: اجازه نمی دهیم یک رانند با تخلف حادثه ساز با جان و مال دیگران در جاده بازی کند.

رئیس پلیس راهو عنوان کرد: در ایام نوروز تمام تیم‌های گشتی پلیس راهور در دو شیفت در خدمت مردم مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان یادآورشد: نیروهای پلیس در نوروز 1396 برای برخورد با تخلفات حادثه ساز آمادگی کامل دارند اما مسافران زمان سفرهای خود را مدیریت کنند و حتما قبل از حرکت وضعیت راه‌ها را از سامانه 120 راهور استعلام بگیرند.

ناصری به رفتارهاي غيرايمن معدود رانندگان هنجارشكن اشاره کرد و تاکید کرد: توقیف 72 ساعته در انتظار رانندگان پرخطر در ایام نوروز است و پلیس مصمم است با عده اي معدود رانندگان كه به قانون و مقررات بي توجه هستند و از مرز قانون عبور می کنند به طور جدی برخورد کند.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.