برنامه سرخط امشب بطور زنده از یادمان شلمچه پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ رضاییان تهیه کننده و کارگردان برنامه سرخط گفت : برنامه سرخط پیوند ایام عید با فضای راهیان نور است که به صورت زنده از یادمان شهدای شلمچه پخش خواهد شد.

محمد رضا رضاییان ، دلیل انتخاب پخش این برنامه از شبکه سوم را پرانرژی بودن این برنامه دانست و افزود: این برنامه با فضایی متفاوت و پرانرژی قرار است پخش شود که اغلب مخاطبان آن جوانان هستند.

وی تصریح کرد: مهمانان برنامه از چهره های سرشناس هنر و دفاع مقدس خواهند بود.

رضاییان، دلیل انتخاب نام سرخط برای این برنامه را تلفیقی از سرخط مقدم و نقطه سرخط دانست و افزود: منظور از نقطه سرخط این است که یک سال را با تمام خوبی ها و سختی ها تمام کردیم و اینک سال جدید را از سر خط شروع کرده ایم.

مجری طرح برنامه سرخط نیز گفت: این برنامه از نوع ترکیبی با استفاده از متون مانند مستند از یادمان های راهیان نور است و هم زمان نیز اجرای استنداب کمدی با موضوع دفاع مقدس نیز خواهد بود.

حمید مراوندی عنوان کرد: این برنامه قرار است در هفت قسمت تهیه و پخش شود که احتمال می رود به تعداد قسمت های آن نیز اضافه شود.

وی مدت زمان پخش این برنامه نیز اشاره کرد و گفت: برنامه سرخط هر شب از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما از یادمان شهدای شلمچه پخش خواهد شد و برنامه به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانواده های ایرانی خواهد بود.

انتهای پیام/ ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.