جمعیت هلال احمر مازندران به 70 هزار گردشگر نوروزی در استان خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به یش از 70 هزار گردشگر نوروزی در استان خبر داد.

وی افزود : از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در25اسفند تاکنون بیش از 70هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت : در همین راستا 63هزار و 665 نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی مسافران،دو هزارو 104 نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت، هزار و 805 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، دوهزار و24 نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک ، هزارو 770نفر از خدمات طرح سحاب و 14 نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

اکبری افزود: تاکنون بیش از 45 هزاربسته فرهنگی، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

وی گفت: بیش از 631 نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به پوشش امدادی 94 حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در 25 اسفندتا روز 30اسفند گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را به 39 حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان و54 فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور ارائه نمایند که انتقال 37نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به 292 نفر از جمله این اقدامات بوده است.

اکبری افزود : در این عملیات‌ها 433 نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب 117 تیم مجهز امدادی با بکارگیری و 58دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.