مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش کارکنان این اداره امسال ۱۰۰ درصد اسناد خزانه اسلامی در آذربایجان غربی جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛داود غفارپور در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از خزانه معین استان اظهار کرد: در سال ۹۵ ستاد تجهیز درآمد استان آذربایجان‌غربی نسبت به وصول ۸۱۳۴ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال از درآمدهای استانی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۵ این ستاد نسبت به وصول مبلغ ۴۲۷ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال درآمد ملی و استانی به خزانه کل کشور نیز اقدام کرده است.

غفارپور گفت: امسال اداره کل امور اقتصادی و دارایی در جذب ۱۰۰ درصدی اسناد خزانه اسلامی و ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار دو رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و ثبت ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری خارجی نیز اتفاق افتاده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از مجموع بودجه مصوب عمرانی استان به مبلغ ۲ هزار و ۵۲۰ هزار میلیون ریال، تاکنون حدود یک هزار و ۵۹۰ هزار ریال تخصیص و پرداخت‌ شده است.

به گفته وی خزانه معین استان آذربایجان غربی در سال ۹۵ مبلغ ۷۵۶ میلیارد ریال بابت اسناد خزانه و مبلغ ۵۰۴ میلیارد ریال به‌صورت نقدی پرداخت‌کرده است.

غفار پور افزود: امسال حدود ۳۳۴ میلیارد ریال صکوک اجاره در آذربایجان غربی تخصیص پیداکرده و یک هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال نیز اسناد خزانه جدید با تاریخ انتشار ۲۸ اسفند ۹۵ و سررسید دی‌ماه ۱۳۹۶، تخصیص یافته که از طریق بانک ملی پرداخت می‌شود.

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین آذربایجان غربی نیز ضمن ارائه گزارش مختصر از عملکرد دریافت- پرداخت خزانه معین استان در این سال (تا ۲۹ اسفند ۹۵)، گفت: از مجموع مصوب عمرانی استانی به مبلغ ۲۵۲۰ هزار میلیون ریال، تاکنون حدود ۱۵۹۰ هزار ریال تخصیص و پرداخت‌شده است.

طهماسب حاجی حسینلو افزود: خزانه معین استان در سال ۹۵ مبلغ ۷۵۶ میلیارد ریال بابت اسناد خزانه و مبلغ ۵۰۴ میلیارد ریال نقدی پرداخت‌نموده و حدود ۳۳۴ میلیارد ریال صکوک اجاره در این استان تخصیص پیداکرده و همچنین ۱۹۳۰ میلیارد ریال اسناد خزانه جدید با تاریخ انتشار ۲۸ اسفند ۹۵ و سررسید دی‌ماه ۱۳۹۶، تخصیص و از طریق بانک ملی پرداخت خواهد شد.

وی گفت: از مجموع اعتبارات دریافتی و پرداختی خزانه بابت اعتبارات سایر و حقوق، مجموعاً بالغ‌بر ۳۳۰۰ هزار میلیارد ریال دریافت و به دستگاه‌های اجرایی پرداخت‌شده و امید می‌رود تا پایان سال‌جاری تمام کسری این اعتبارات به خزانه استان واریز شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.