اصفهان؛

آمادگی كامل باغ رضوان برای ميزبانی از زائران در روز اول سال جدید

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: 120 هزار راهبان برای تسهیل عبور و مرور زائران باغ رضوان در ایام عید فعالیت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، محمد پرورش اظهار کرد: با توجه به تردد شهروندان اصفهانی برای زیارت اهل قبور در آخرین روز سال و اولین روز از سال جدید، سازمان آرامستان‌ها تمهیدات ویژه ای برای حضور شهروندان پیش بینی کرده است.

وی افزود: سازمان باغ رضوان از ساعت 6 صبح اول فروردین آماده خدمت رسانی به همشهریان است و زائران می توانند از دو مسیر منتهی به بلوار رضوان و خوراسگان به آرامستان مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان عنوان کرد: 120 هزار راهبان برای تسهیل عبور و مرور زائران باغ رضوان در ایام عید فعالیت می کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان تمایل دارند در لحظه سال تحویل در کنار قبور اموات خود باشند، ادامه داد: در همین راستا سفره هفت سین در ورودی های باغ رضوان نصب شده است.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اصلاحات ترافیکی ، تعریض معابر آرامستان اجرا شده است، ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده پلیس راهور، نیروی انتظامی و آتش نشانی نیز در ایام نوروز بر نظم و امنیت باغ رضوان نظارت و خدمات لازم را به شهروندان ارائه می دهند.

پرورش در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه زیباسازی آرامستان به مناسبت ایام نوروز اجرا شده است، اضافه کرد: رنگ آمیزی جداول، تابلوها و تیرهای چراغ های روشنایی و فضای سبز با تلفیقی از سنگ های رنگی زیبا سازی شده است.

وی گفت: ساماندهی نمازخانه، پاکسازی معابر، قطعات آرامستان ها و سرویس های بهداشتی نیز انجام شده است.

پرورش با اشاره به اینکه رنگ آمیزی و گل آرایی قبور شهدای مدفون در باغ رضوان انجام شده است، بیان کرد: شهدای مدفون در باغ رضوان، علما ، مشاهیر و نام آوران در بلوارهای اصلی آرامستان معرفی شده اند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان عنوان کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود با توجه به حجم ترافیک در روز اول فروردین، ترددها از ساعت 10 صبح الی 15 انجام شود تا از بروز ترافیک های سنگین خودداری شود.

وی بیان کرد: سازمان آرامستان در سال آینده فعالیت خود را با شعار تسهیلات اجتماعی و خدماتی برای ارائه خدمات هرچه بهتر نسبت به سال های گذشته آغاز می کند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار