گفتگویی هایی از جنس نوروز؛

فضلی: 95 خانه دار شدم، 96 مراسم ازدواجم را برگزار می کنم/ بهترین نوروزم کنار خانواده بودن است

قهرمان ووشوی جهان آرزوی هایش در یک سفره عقد و چند خشت خانه خلاصه می شود و این نشان از بزرگی طبعش دارد.

امیر فضلی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سال 95 بیان کرد: در سالی که گذشت به علت مصدومیتی که داشتم نتوانستم برنامه ریزی خاصی برای ورزشم داشته باشم. البته با وجود آسیب دیدگی در لیگ و مسابقات جهانی عملکرد خوب و رضایت بخشی داشتم و توانستم در رقابت های جهانی با کسب مدال نقره در جایگاه دوم قرار بگیرم.

وی ادامه داد: لیگ برتر در سال قبل خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای من داشت چرا که در هفته های اول به علت جراحی در ناحیه کمرم باخت های زیادی داشتم اما بعد از آن توانستم خودم را به رقابت ها برسانم.

فضلی درباره بهترین اتفاق سال گذشته خود عنوان کرد: من در شهریور 93 مراسم عقدم را برگزار کردم و در سال قبل توانستم خانه بخرم و این بهترین اتفاق در سالی که گذشت بود.

وی در مورد بهترین عید خود افزود: چندین سال به دلیل حضور در اردو و مسابقات همراه خانواده نبودم اما این یکی دو سال توانستم عید را کنار خانواده ام باشم و معتقدم هر عیدی که با اعضاء خانواده ام هستم بهترین نوروز برای من است.

فضلی در مورد هدفش در سال جدید گفت: در زندگی شخصی ام تنها یک هدف دارم و آن هم برگزاری مراسم ازدواجم در این سال است که به خاطر برخی مشکلات به تاخیر افتاده است. در ورزش هم تلاش می کنم همراه تیم ملی در رقابت های دانشجویان جهان و مسابقات بین المللی حضور پیدا کنم و مدال طلا این رقابت ها را بدست آورم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رقابت های جهانی سال جدید در اردوهای متعدد تیم ملی شرکت می کنم تا نتیجه لازم را کسب کنم.

قهرمان ووشو جهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سال 96 برای تمام مردم همراه با سلامتی و برکت باشد و در این سال ملی پوشان ووشو نیز مدال های خوش رنگ رقابت های جهانی را کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار