400 واحد خبازی مازندران در طرح کشیک نوروزی به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه خدمات به همشهریان و مسافران می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه بیش از 400 نانوایی در تعطیلات نوروزی آماده باش هستند و به مسافران خدمات ارائه می دهند گفت: 500 تن آرد و بیش از 100 هزار کیسه آرد ذخیره شده است.

وی افزود: نمایندگی های شرکت غله در شهرستان ها با هماهنگی فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها فهرست همه واحدهای خبازی طرح کشیک را تهیه و بصورت بنر در ورودی هر شهرستان بمنظور اطلاع رسانی به مسافران نصب کردند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت : سهمیه نیمه اول فروردین خبازی های استان زودتر از ماه های قبل بهمراه 573 تن سهمیه آرد فوق العاده جهت واحدهای خبازی کشیک، پیش از آغاز ایام عید به شهرستانها ارسال شد.

سید محمد جعفری افزود:  با تمهیدات صورت گرفته و ذخیره سازی آرد کافی در انبار شهرستانها هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد های خبازی در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.