جمعیت هلال احمر مازندران به 20 هزار گردشگر نوروزی خدمت رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران از اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در25اسفند تا کنون بیش از 20 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: 17هزار و 153 نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی مسافرین،یک هزارو 36 نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،827 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، 994 نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک و 11 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : تاکنون 14 هزاربسته فرهنگی، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری افزود: 400 نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

وی گفت: این جمعیت از آغاز طرح‌های نوروزی تا 28اسفند به 54 حادثه پوشش امدادی داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند به 24 حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان و29 فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور خدمات ارائه دهند.

اکبری افزود: در این مدت 25 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 120 نفر خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

وی گفت: در این عملیات‌ها 232 نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب 61 تیم مجهز امدادی با بکارگیری و 31 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار