فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز بیش از 553 ایستگاه پلیس علاوه بر گشت‌های خودرویی و موتوری در سطح شهر تهران فعال است.

فعالیت گشت‌های خودرویی و موتوری در ایام نوروز/ استقرار 553 ایستگاه پلیس در پایتختبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در رزمایش نوروزی فرماندهی تهران بزرگ، اظهار داشت: رزمایش نوروزی در سنوات گذشته هم وجود داشته است اما امسال با آمادگی بیشتر و تجهیزات بیشتری این رزمایش برگزار می‌شود.

وی افزود: گشت‌های خودرویی و موتوری در ایام عید در تمام محلات حضور دارند ضمن اینکه کانکس‌ها و پاسگاه‌هایی را به صورت دائم مستقر کرده ایم.

سردار اشتری گفت: بیش از 553 ایستگاه پلیس در ایام عید علاوه بر گشت‌های گذشته در سطح شهر تهران فعال است.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت: سال 95، با تمام فراز و فرودها و اتفاقاتش به پایان رسید که البته یکسری برنامه‌ها و اقدامات از قبل قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: هر حادثه مثبت و نگران‌کننده‌ای که پیش می‌آید ناجا باید در آن حضور داشته باشد ضمن اینکه این آمادگی در تهران هم وجود دارد که تمامی حوادث با همدلی همکاران در سال 95 به خوبی مدیریت شد.
 
سردار اشتری تصریح کرد: هدف ما از پوشیدن این لباس نه تنها آمادگی دائمی، حفظ امنیت و آرامش برای کشورمان و مردم شریف ایران است، بلکه پلیس همواره خدمت‌گزار، صدیق و یاری مهربان و پناهگاهی برای مردم بوده است.
 
 فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس باید در نقطه‌ای موجب دلگرمی و در نقطه دیگر موجب ناامنی متجاوزین به حقوق مردم باشد لذا وظیفه داریم با توانمندی و تجهیزات مناسب مقابل افراد کمی که به حق مردم تعدی می‌کنند بایستیم همچنین طبق دستور مقام معظم رهبری باید در جهت ارتقاء آرامش و امنیت مردم گام برداریم.
 
وی افزود: 300 هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور برای نظم و امنیت مشغول خدمت هستند. ضمن اینکه در تهران بزرگ هم طرح‌های نوروزی شروع و به طور ویژه اقدامات خاصی انجام خواهد شد.
 
سردار اشتری تأکید کرد: افرادی که قصد تعدی به حقوق مردم و اخلال در امنیت مردم را داشته باشند با سرپنجه قوی و فولادی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد که در این راه به هیچ وجه کوتاه نیامده چرا که معتقدیم مردم و اموال آنها امانت در اختیار ما هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور شعار ناجا را برای عید سال 96، «آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی» اعلام و اظهار امیدواری کرد:‌ رانندگان در طول سفر توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
ببخشید یه سوال برای این گشت ها اضافه کار هم میدن یا برای خدا کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۳:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
این ایستگاه ها ثابت می مانند
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۳:۰۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
خدا قوت به پلیس هایی که زحمت میکشن و در ایام تعطیلی کار شون چندین برابر میشه تا ما خوشی کنیم
آخرین اخبار