بیش از 25 هزار نفر در دو روز گذشته در استان سمنان اقامت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مریم سلمانیان سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت : 25 هزار و 874 مسافر و گردشگر بیست و ششم و بیست و هفتم اسفند ماه در استان سمنان اقامت کردند.

وی با اشاره به اینكه اقامت مسافران در استان سمنان در حال افزایش است، گفت: 11 هزار و 65 مسافر در بیست و ششم اسفند ماه در این استان اقامت كردند و این آمار در بیست و هفتم اسفند ماه به 14 هزار و 809 نفر افزایش یافت.

 سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان افزود: 500 نفر از مجموع اقامت كنندگان در دو شب گذشته در هتل ها، 117 نفر در هتل آپارتمان ها، 157 نفر در مهمانپذیرها و 614 نفر در كمپ های موقت اسكان یافتند.

سلمانیان گفت: در دو روز گذشته، هشت هزار و 797 نفر در مدارس، چهار هزار و 580 نفر در چادرهای مسافرتی و 11 هزار و 109 نفر در سایر مراكز اقامتی استان سمنان اقامت کردند.

وی با اشاره به اینكه در این مدت 620 نفر از موزه های استان، بازدید كرده اند، افزود: هشت گردشگر خارجی در این دو روز از استان سمنان بازدید کرده‌اند.

 سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 21 هزار و 646 نفر نیز در این مدت از جاذبه های استان سمنان دیدن کردند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار