رئیس پلیس بوشهر از شناسایی و انهدام ۵۴ باند سارق درسال ۹۵ در بوشهر خبرداد و گفت: در این مدت دستگیری سارقان و مجرمان در شهرستان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۲۴ درصد افزایش داشته است.

افزایش 24 درصدی انهدام باندهای سارق در استان بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر امروز در تشریح عملکرد یگانهای انتظامی شهرستان بوشهر در سال 95 اظهار داشت، در این مدت 249 دستگاه موتورسیکلت و 25 دستگاه خودرو مسروقه کشف شده است.
 
وی با بیان اینکه در سال 95 وقوع جرائم  خشن 17 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است، افزود: کشفیات جرائم خشن  20 درصد افزایش داشته و شاخص کشف سرقت‌ها در این شهرستان 95 درصد بوده است.
 
به گفته سرهنگ عرب‌زاده در سال گذشته بیش از 100 هزار بار با مرکز فوریت‌های پلیسی این شهرستان تماس گرفته‌اند که در نتیجه آن 40 هزار عملیات انتظامی انجام شده است.
 
رئیس پلیس شهرستان بوشهر از کشف بیش از 24 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری520نفر معتاد، قاچاقچی و فروشنده خبر داد و تصریح کرد: 26 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سال 95 در این شهرستان اجرا شده است.
 
وی افزود: در سال 95 تعداد 3 هزار و 900 دستگاه موتورسیکلت و 2 هزار و 100 دستگاه خودرو متخلف در بوشهر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
 
عرب‌زاده خاطرنشان کردد: 22 درصد از مجرمان دستگیر شده در این شهرستان بی‌سواد، 76 درصد زیر دیپلم و 2 درصد نیز دارای تحصیلات عالی هستند. 78درصد از دستگیر‌شدگان بیکار بودند.
 
انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.