رییس اداره پست شهرستان کاشان از شرکت بیش از 2500 نوجوان کاشانی در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) خبرداد.

حسین انصاری‌مقدم،در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:تعداد 5 هزار پاکت نامه این مسابقه با همکاری اداره آموزش و پرورش کاشان در مدارس این شهرستان توزیع‌شد که 2500 نامه از این تعداد تکمیل و به پست کاشان برای ارسال‌ تحویل‌شد.

به‌گفته‌وی، این مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری پرطرفدار هر سال برای نوجوانان سراسر دنیا با انتخاب موضوعی خاص برگزارمی‌شود.

وی، افزایش آگاهی از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و ترویبج فرهنگ مکاتبه را هدف ازبرگزاری این مسابقه بین‌المللی برشمرد و افزود:«تصورکنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید در این صورت برای کمک به دبیر کل ابتدا به کدامیک از موضوعات مورد بحث جهان خواهیدپرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهیدنمود» موضوع امسال این مسابقه است.

رییس اداره پست شهرستان کاشان، افزود:نوجوانان حداکثر تا 15 سال شرایط شرکت در این مسابقه را تا 12 اسفند از طریق ارسال با پاکت ویژه مسابقه که شرکت ملی پست طراحی نمو‌ده‌بود بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه پستی داشتند.

انصاری‌مقدم، با اشاره به اینکه هیات داوران بهترین نامه را انتخاب و به منظور شرکت در این رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال خواهدکرد گفت:مدال‌های طلا، نقره و برنز جوایز ارزنده این مسابقه به‌ترتیب به نفرات اول تا سوم است.

وی، اهدای گواهینامه و جوایز به دیگر انشاهای برتر را را یادآورشد و گفت:اتحادیه هزینه سفر برنده خوش‌شانس مدال طلا برای دریافت جایزه را که در مقر دفتر بین‌الملل در برن سوئیس است پرداخت خواهدکرد.

به‌گفته‌وی، 22 نامه برتر نیز در سطح ملی تمبر طلا و نقره دریافت خواهدکرد و به 100 اثر بعدی جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهدگرفت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.