در طرح مادران آسمانی از 15 هزار مادر شهید در سراسر کشور قدر‌دانی و هدیه‌ای به آنها به مناسبت روز مادر داده می‌شود.

قدر‌دانی از 15 هزار مادر شهید در طرح مادران آسمانی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی شک مادران شهدا نقش موثر و پر‌رنگی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشته‌اند و آنها با تربیت فرزندان خود و راهی کردنشان‌ به سمت جبهه‌های حق علیه باطل گامی موثر در تثبیت جمهوری اسلامی ایران و برافراشتن‌‌ پرچم اسلام و قرآن برداشته‌اند.

شایان‌ ذکر است؛ ستاد مرکزی طرح مادران آسمانی از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و در شب تولد حضرت فاطمه زهرا (س) به نیا‌بت از پسران شهید‌شان یک هدیه ناقابل به درب خانه‌های مادران شهدا ارسال می‌کند تا ضمن تجدید بیعت با شهدای گرانقدر و ایثارگر‌ یک صله‌رحمی‌ با مادران شهدا داشته باشند.

بر اساس این گزارش، این طرح از سال پیش حالت بین‌المللی به خود گرفته است و علاوه بر ایران در کشورهای مقاومت این طرح نیز اجرایی شده و در آن فرزندان به مناسبت روز مادر هدایایی را به مادران شهدا اهداء می‌کنند.

گفتنی است؛ این طرح امسال با هدیه دادن نسل سوم انقلاب به 15 هزار مادر شهید در سراسر کشور اجرایی می‌شود تا ضمن گرامیداشت مقام شامخ مادران شهدا به آنها بگویند که فرزندانتان سبب ایجاد آسایش و امنیت کشورمان هستند و اگر امروز آنها در کنار شما نیستند ما به جای آنها مقام بلند مادر را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار