این شهروند دهلرانی که دلیل این اقدام خود را ارائه نکردن سرویس دهی و پاسخ ندادن مناسب نمایندگی ایران خودرو در دهلران عنوان کرده در اقدامی اعتراض آمیز خودروی دنا خود را درمقابل این نمایندگی به آتش کشید.
عبدالصاحب میرحسینی مدیر نمایندگی 2505 ایران خودرو دهلران که این نمایندگی را یکی از نمایندگی های برتر ایران خودرو در سال های متعدد در سطح استان و کشور می داند ، درخصوص حادثه آتش زدن ماشین دنا به وسیله مالک ، گفت: چند روز گذشته ، این مشتری برای تعویض قطعه درب خودروی خود به این نمایندگی مراجعه کرد که بدلیل شلوغی کار و تعطیلات پایان سال تا امروز نتوانستیم این قطعه را از بازار و یا شرکت مهیا کنیم و به وی اعلام کردیم که بعد از تعطیلات نوروز به وی خدمات لازم ارائه میشود .
مدیر نمایندگی 2505 دهلران در ادامه افزود: مشتری با مراجعه حضوری به این دفتر ، ضمن باطل کردن دستور تهیه قطعه امداد ویژه از سیستم ، ماشین خود را با رضایت تحویل گرفت و به بیرون از نمایندگی برد که در ادامه هر تصمیمی برای خودروی خود گرفته به این نمایندگی ارتباطی ندارد و این حادثه بیرون از محوطه کارگاهی و دفتر نمایندگی بوده است.
پس از حضور آتش نشانی در محل ، حریق در این خودرو به وسیله آتش نشانی شهرداری دهلران مهار شد و به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام /ت
بنظرمن صاحب ماشین دنا کاربه جای کرده اخه دهلران به این بزرگی وبا این وضعیت عیدی وتعطیلات آخه کجامراجعه کنه بجزایران خودرو.ومسولانش تند هستن وبه هربهانه ای ازکار درمیرن یا اصلا رسیدگی به مشکلات ندارند.
تشکر