مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 28 دوربین ثبت تخلفات با هدف کاهش تلفات جاده ای در جاده های ارتباطی این استان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی افزود: این دوربین ها در جاده اردبیل – تبریز ، اردبیل – آستارا و اردبیل - مغان نصب شده که 13 مورد آن در گذشته در جاده ها راه اندازی شده اما 15 مورد دیگر هم 2 هفته پیش از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

وی با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در 10 ماه امسال افزود: در این مدت میزان تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.3 درصد کاهش داشته که امید است در تعطیلات نوروزی هم شاهد کاهش تصادف های جاده ای باشیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ساخت 7 مجتمع خدماتی در استان خبر داد و گفت: 10 مجتمع خدماتی در استان به بهره برداری رسیده و هفت مجتمع دیگر هم با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دست ساخت است و موافقت اصولی ساخت 11 مجتمع هم صادر شده است.

رحمتی با اشاره به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات جاده ای به مسافران نوروزی بیان کرد: یک هزار و 216 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل به مسافران نوروزی خدمات ‌رسانی می‌ کنند.

وی اضافه کرد: 610 دستگاه سواری ، 216 دستگاه مینی ‌بوس و 390 دستگاه اتوبوس در راستای جابجایی مسافران نوروزی در استان اردبیل فعالیت خواهند کرد.

وی از آغاز طرح نوروزی این اداره کل از 25 اسفند تا 14 فروردین خبر داد و گفت: تمام مراکز و مجتمع بین‌ راهی و نمازخانه‌ ها آماده خدمات دهی به مسافران هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.