رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گناوه از درخشش سوارکاران گناوه‌ای در مسابقات کورس اسب‌دوانی نورآباد ممسنی استان فارس خبر داد.

درخشش سوارکاران گناوه‌ای در کورس اسب‌دوانی نورآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جهانشیر عبدالهی با بیان این مطلب اظهار داشت: سوارکاران شهرستان گناوه در هر دو بخش آقایان و بانوان همواره از سرآمدان استان بوشهر هستند.

جهانشیر عبدالهی گفت: کسب مقام های برتر در سطح استان بوشهر و مسابقات میان استانی یا  بهتر بگویم جنوب کشور موید این گفته ماست.

وی در ادامه اضافه کرد: نکته جالب توجه اشتیاق بسیار بانوان ما به فعالیت در این رشته ورزشی است که در میان رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان کم‌نظیر است.

وی با اشاره به حضور فعال سوارکاران شهرستان گناوه در مسابقات درون و برون‌استانی افزود: در همین راستا سوارکارن هیئت سوارکاری شهرستان گناوه در مسابقات کورس اسب دوانی شهرستان نورآباد ممسنی استان فارس شرکت کردند.

عبدالهی تصریح کرد: در کورس نفس‌گیر و سرسختانه میان استانی امروز  که به میزبانی نورآباد ممسنی برگزار شد در رده اسب عرب عرفان ابراهیمی از گناوه با شرکت داوطلبانه با اسب مرداس مقام نخست و در رده اسب بومی با اسب سام مقام دوم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش بانوان نیز آذر زارعی از گناوه با اسب مرداس مقام نخست را کسب کرد که از همین جا این افتخارآفرینی را به بانوان توانمند شهرستان گناوه تبریک می‌گویم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.