بوستان کتاب که سومین بوستان از بوستان‌های جدید در منطقه‌ دو محسوب می شود، افتتاح شد.

بوستان کتاب افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان طی آیینی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، جمعی از مدیران شهری، شهرداران محله و جمعی از شهروندان، بوستان کتاب که نخستین بوستان سنگی کرمان و سومین بوستان از بوستان‌های جدید در منطقه‌ دو محسوب می شود، افتتاح شد.

شهردار منطقه دو کرمان ضمن تشکر از همکاران خود در منطقه، عنوان کرد: پشتکار، تلاش شبانه روزی، همت و دلسوزی فوق العاده پرسنل منطقه، در به ثمر رسیدن پروژه‌ها تاثیر بسزایی داشت.

 رامین امیرمداح با بیان اینکه وسعت این پارک 2000 مترمربع است، گفت: از آنجا که بوستان کتاب در مجاورت دانشکده فنی قرار گرفته، سعی شده طراحی آن با سردر ورودی و فضای دانشگاه هماهنگ باشد.

وی با تاکید بر اینکه تمام بوستان کتاب، نمادها، المان‌ها و مبلمان شهری آن با سنگ طراحی شده است، افزود: این بوستان اولین بوستان در کرمان است که تمامی امکانات آن با سنگ ایجاد شده است.

شهردار منطقه دو تصریح کرد: نورپردازی این بوستان نورپردازی ویژه‌ای است و سعی شده المان‌ها و تندیس‌هایی که در آن قرار دارد، با وضعیت موجود هماهنگ باشد.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه تندیس‌های موجود در پارک مربوط به دانشجو، مطالعه و کتاب خوانی است، گفت: کتاب‌هایی که در این بوستان انتخاب شده‌اند، از نویسنده‌های بزرگ و شریف کرمان از جمله طاهره صفارزاده، دکتر باستانی پاریزی، هوشنگ مرادی کرمانی و ... است.

 مداح خاطرنشان کرد: نورپردازی این پارک، نورپردازی ملایمی است که مناسب استفاده کنندگان به ویژه دانشجویان است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار