عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران گفت: در ارزیابی نسبت به صلاحیت اشخاص باید نگاه سیاسی افراد را مد نظر قرار نداد زیرا همگان حق ثبت‌نام دارند.

اعضای هیأت نظارت نگاه سیاسی را در ارزیابی‌های خود نسبت به اشخاص دور کنند/ همه حق ثبت‌نام در انتخابات شوراها را دارندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رحیمی عضو هیأت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان تهران با حضور در همایش توجیهی اعضای هیأت نظارت انتخابات شوراها گفت: روز گذشته انتخابات معتمدین شهر تهران با حضور استاندار برگزار شد بر این اساس ما عملاً وارد فضای انتخاباتی شدیم.

وی ادامه داد: بادامچی نماینده مردم تهران به عنوان رئیس هیأت نظارت شهر تهران انتخاب شد.

رحیمی با بیان اینکه باید حق مردم را به همگان ترجیح دهیم، گفت: نباید بالاتر از قانون امری ملاک قرار بگیرد و قانون همان شرع نیز هست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر بیان داشت: همزمانی انتخابات شوراها با ریاست جمهوری به نوعی دارای حساسیت است لذا با توجه به اعتماد ما به شما که انتخابتان تنها بر اساس اسم صورت نگرفته امیدواریم شما نیز در انتخابات شوراها بین خوب و خوب‌تر افراد را انتخاب کنید.

وی تأکید کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بر اساس انتظارات مقام معظم رهبری و مردم در مسیر تأیید صلاحیت‌ها انجام شود. 

عضو هیأت نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان تهران ادامه داد: حق‌الناس تنها سر صندوق‌های آرای مردم نیست بلکه در زمان تأیید صلاحیت‌های افراد نیز این امر باید مد نظر قرار بگیرد.

رحیمی با تأکید بر اینکه بخش مهمی از قضاوت مردم به عملکرد انتخابات شوراها به عملکرد ما برمی گردد، گفت: زمانی که در مقام قضاوت و سمت‌های مهمی قرار می‌گیریم باید بین خود و خدا عهد کنیم که از نگاه سیاسی دوری کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر اظهار داشت: باید در ارزیابی‌ها و نگاهمان به نامزدها به دور از جناح‌بندی سیاسی، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی باشد زیرا همه مردم و مهم هستند و حق ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراها را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار