مسؤول کمیته هندبال ساحلی گفت: رئیس جدید فدراسیون اختیار دارد، در مورد کمیته هندبال ساحلی هر تصمیمی را صلاح می‌داند، اتخاذ کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن افتخاری  اظهار کرد: در سال 92 با نظر استان‌هایی که در رشته هندبال ساحلی فعالیت داشتند، به‌ عنوان مسؤول کمیته هندبال ساحلی معرفی شدم.

وی افزود: از آن زمان تاکنون چند رئیس و سرپرست در فدراسیون هندبال تغییر کرده‌اند اما من همچنان این مسؤولیت را در اختیار داشته‌ام.

مسؤول کمیته هندبال ساحلی در مورد احتمال ادامه همکاری با فدراسیون جدید تصریح کرد: در آئین‌نامه انجمن ساحلی، روال بر تعیین رئیس به صورت انتخابی است اما رئیس جدید فدراسیون اختیار دارد، در مورد این کمیته هر تصمیمی که می‌خواهد، اتخاذ کند.

وی در ادامه به بررسی وضعیت هندبال ساحلی در استان اصفهان پرداخته و گفت: سال گذشته، مسابقات هندبال ساحلی بزرگداشت روز اصفهان با حضور 34 تیم برگزار شد که تیم‌های زیادی نیز از سایر استان‌ها در این رویداد شرکت داشتند.

افتخاری ادامه داد: در گفت‌وگوهایی که با سازمان ورزش شهرداری داشته‌ایم، پیشنهاد شده، مسابقات سال آینده با حضور دو تیم از شهرهای خواهرخوانده برگزار شود که فعلا در حال بررسی این موضوع هستیم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار