رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: میانگین سنی والدین شهدا 81 سال است، حرمت این عزیزان را در بین خود نگهدارید؛ والدین شهدا به سنی رسیده‌اند که به رسیدگی نیاز دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی عصر دیروز در آستان مشهد اردهال در آئین تجلیل از مادران دو شهید منطقه اردهال اظهار داشت: شهید و شهادت، افتخاری است برای جامعه اسلامی، با هیچ بیان و کلامی نمی‌توانیم از شهید تمجید کنیم.

وی افزود: خداوند شهید را در مقام بالایی قرار داده است، به گونه‌ای که حتی اذن شفاعت به او عطا کرده است، سه گروه هستند که می‌توانند شفاعت کنند، پیامبران، علما و شهدا، شهدا افرادی هستند که رستگار شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آیات قرآن گفت: آنچه امروز در کشورمان داریم به برکت خون شهداست، اگر آسایش، امنیت، پیشرفت و حمایت از دین و اسلام داریم به برکت خون شهداست.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها به من تأکید کرده‌اند بکوشید این فرهنگ در جامعه بماند، گاهی از ما سؤال می‌شود این فرهنگ ایثار و شهادت چیست، من می‌گویم این همان فرهنگی است که امام حسین(ع) به دست ما داده است؛ شهدای ما به عشق امام حسین(ع) رفتند.

شهیدی، قدردانی از خون شهدا را امر مهمی دانست و بیان کرد: ما باید قدردان خون شهدا باشیم، خانواده‌های شهدا در بین ما، برکت جامعه هستند؛ از خانواده‌های شهدا و ایثارگران چیزی به جز ایثار و فداکاری ندیدیم.

وی تصریح کرد: میانگین سنی والدین شهدا 81 سال است، حرمت این عزیزان را در بین خود نگهدارید؛ والدین شهدا به سنی رسیده‌اند که به رسیدگی نیاز دارند، نباید آن‌ها را فراموش کنیم چراکه آن‌ها فرزندان خود را برای آرامش جامعه داده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.