قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به منظور انجام عملیات بهسازی در خط 5 مترو تهران، ساعت خدمات رسانی تغییر خواهد کرد.

علی عبدالله پور قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به منظور ارایه سرویس دهی به مسافران مترو پس از تبادل نظر همکاران فنی مقرر شد تا با تغییر ساعات خدمات رسانی به مسافران در این ایام، سرویس دهی حداکثری به مسافران خط  تهران- کرج انجام و  هم زمانی بیشتری را برای اجرای عملیات عمرانی در ایام نوروز در اختیار داشته باشیم.

وی بیان کرد: خط 5 مترو تهران در ایام نوروز، در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین از ساعت 8 تا 18 آماده ارایه خدمات به مسافران است و فاصله گذر حرکت قطارها نسبت به برنامه قبلی تغيیری ندارد.

عبدالله پور با بیان اینکه از 5 تا 9 فروردین روزهای کاری محسوب می‌شوند، آغاز حرکت قطارها از ساعت 6 بامداد بوده و سرویس دهی مترو تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: در روز 13 فروردین (روز طبیعت) به دلیل اینکه مسافران بیشتری از خط 5 مترو تهران استفاده می‌کنند نیز خدمات رسانی از ساعت 5 صبح آغاز و حرکت قطارها در خط تهران-کرج تا ساعات 22 ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
13 فروردین بازی استقلاله . خواهشا مترو تا 11 نبندید .
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
واقعا که بدجورنژادپرستیم
Iran (Islamic Republic of)
Binam
۱۱:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
من خودم تهرانی هستم اما عجیب بعضی ها فکر میکنن تهران ماله خودشونه
خود همین تهرانی ها رفتن شمال هرجا تونستن ویلا ساختن
روزای تعطیل نمیشه جونب خورد اونوقت دم از تملک میزنن
ایران ماله همه کسانیه که در این کشور هستن
نژاد پرستی همینه که صحبت از شهر من و اون میشه حالا نزاد یا زبان یا چیزای دیگه جای خود داره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
ایشالا که تعطیلش کنن هی ملت میان تهران شهر شلوغ میشه خودمون که تهران ساکنیم جای نشستن نداریم تو مترو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
سلام،گفتن فاصله ی قطارها تغیری نمیکنه اما هر قطار فاصله ش یک ساعت به یک ساعت بود از طرفی تا ساعت 6بعد از ظهر به بعد هم تعطیل بود چرا میگن تا 20هستیم! امروزم که چهاردهم فروردین هستش بازم قطار نیست...
Germany
بی نام
۰۸:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
امروز 14 فروردین ساعت 5:30 صبح پدرمو به مترو محمدشهر بردم اما گفتند که ساعت 8 شروع به کار است الان که ساعت 8:7 دقیقه است هنوز در سالن های مترو گلشهر بسته است. میخ.ام بدونم مردمی که شاغلن باید چکار کنن انقدر بی قانونه؟
آخرین اخبار