امام جمعه موقت تبریز گفت: دشمنان اسلام از افزایش قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در هراس هستند .

ترس دشمنان اسلام از قدرت بازدارندگی ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌الاسلام علی حاجی‌ زاده در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به رونمایی از  تانک کرار افزود: قدرت دفاعی ایران اسلامی دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است و آنان چشم دیدن اقتدار کشورمان را ندارند.
وی گفت : ساخت  موشک‌های شهاب، زلزال و انواع  بالستیک در کشور افزایش یافته و  دشمنان را نگران کرده است .
خطیب موقت نماز جمعه تبریز تصریح کرد : اسرائیل و آمریکا به بهانه حقوق بشر موضوعاتی را مطرح می‌کنند اما در حقیقت  بر تسلیحات موشکی ایران تمرکز دارند تا بتوانند جلوی این پیشرفت را بگیرند.
وی با اشاره به امنیت و آزادی کنونی در کشورمان خاطرنشان کرد : آمریکا مدعی است که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود در حالی که نقض حقوق مردم امریکا را نمی بیند و بر آن سرپوش می گذارد و در واقع با این اتهامات به دنبال تضعیف قدرت دفاعی ایران است.
حجت الاسلام حاجی زاده  با اشاره به نموضوع  برجام تصریح کرد:  ایران به تعهدات خود به خوبی عمل کرد اما غربی ها  نقض عهد کردند و در این جریان مردم ایران کاملا به چهره واقعی آمریکا پی بردند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها گفت : زنان ایرانی باید فاطمه وار زندگی کنند و با  سرمشق قراردادن زندگی حضرت فاطمه ، راه این بانوی بزرگوار را ادامه دهند.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد حضرت فاطمه زهرا(س) و لزوم الگوگیری بانوان از ایشان اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری در خصوص ولایت معصومین فرموده‌اند که تنها ولایت ، با محبت کافی نیست  بلکه باید در عمل  از پیامبر ، امامان و رهبر اطاعت کنیم.
حجت الاسلام حاجی‌زاده سالروز  ولادت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی را هم تبریک گفت.
امام جمعه موقت تنبریز در ادامه خطبه ها  به تاکید اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در باره درختکاری و اهمیت آن در کشور گفت: ایشان همیشه بر حفظ منابع طبیعی تاکید داشته اند و امسال هم دو نهال میوه کاشتند تا اهمیت آن را نشان دهند.
وی افزود :  رهبر معظم انقلاب  به اهمیت داروهای گیاهی و حفاظت از این منابع ارزشمند دارویی در کشور سفارش کرده اند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.