امام جمعه دیلم با اشاره به اهمیت مهم اقتصاد مقاومتی، اشتغال، کاهش تورم و رکود را ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی دانست.

مردم باید اقتصاد مقاومتی را احساس می کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) بر توجه به الگوبرداری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: زنده بودن الگوها، شناخت پیروان، هموار بودن مسیر و داشتن ویژگی‌های الگوی علمی و عملی از خصوصیات حضرت زهرای اطهر(س) بود.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری، شوهرداری را از ویژگی‌های مهم حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در اوج سختی‌ها در کنار همسر و ولایت بود.

خطیب نماز جمعه دیلم با تبریک عید نوروز بر توجه به جنبه‌های این ایام تاکید کرد و افزود: جنبه فرهنگی و اجتماعی عید نوروز تقویت شود.

وی با بیان اینکه عید نوروز هویت ملی و ملاک سالانه برنامه‌ریزی کشور است گفت: تحول روحی و پرهیز از بدی‌ها و تقویت خوبی‌ها باید مورد توجه قرار داده باشد.

امام جمعه دیلم، با بیان اینکه سال 1395 دارای خوشی‌ها و تلخی‌های گوناگونی بود خاطر نشان کرد: حضور امت اسلامی در صحنه، تلاش مسئولان و خدمتگذاران نظام برای برطرف شدن مشکلات مردم، تعامل و درکنار هم بودن رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان و مردم و پیروزی مقاومت در عراق و سوریه و محدود شدن داعش از خوشی‌های سال 95 بود.

حسینی بوشهری، حادثه پلاسکو، رحلت یار امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از وقایع تلخ سال 95 دانست.

خطیب نماز جمعه دیلم با تاکید بر ملموس شدن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم افزود: زمانی یک سیاست و پروژه برنامه‌ریزی شده در جامعه محقق می‌شود که در زندگی مردم احساس شود که در این راستا باید اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای اجرا شود که مردم آنرا احساس کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.