تخصیص قریب به 10 میلیارد تومان برای خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از تخصیص قریب به 10 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

تخصیص قریب به 10 میلیارد تومان برای خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان
عباس قنبری معاون دانشجویی فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اختصاص بیش از 10.5 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: تملک دارایی خوابگاه‌ها در اختیار آموزش و پرورش بوده اما در حوزه تعمیر و تجهیز دانشگاه نیز فعالیت‌هایی داشته است.
 
وی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت‌های خیرین در استان‌های مختلف و سازمان مرکزی این مبلغ افزایش پیدا کند چرا که مبلغ تخصیص یافته هنوز برای شرایط مطلوب خوابگاه‌ها کافی نیست.
 
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال 95 شاهد رشد 13 درصدی مراکز مشاوره در دانشگاه بودیم که همین کار به ازای هر مرکز مشاوره 15 میلیون تومان هزینه داشته است.
 
وی افزود: در پردیس هشت استان اتاق تندرستی برای دانشجویان در نظر گرفته شده، همچنین اتاق پزشک در مراکز مشاوره از دیگر اقدامات دانشگاه به شمار می‌رود.
 
قنبری بهره‌برداری از دستگاه‌های خودپرداز را از دیگر فعالیت‌های دانشگاه در سال 95 دانست و عنوان کرد: سال آینده اولویت معاونت دانشجویی توسعه منابع برای فعالیت است.
 
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد فروشگاه‌های مواد غذایی و گیت تردد برای خوابگاه‌ها را از مصادیق استفاده از دولت الکترونیک در دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: برای ارتقای این فعالیت‌ها در سال آینده برنامه‌ریزی کرده و در دستور کار قرار می‌دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار