از غیبت دستیاران ایرانی تا مترجم شدن منتظری در تمرین تیم ملی فوتبال

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور کم تعداد اصحاب رسانه و غیبت دستیاران ایرانی کی روش برگزار شد.

از غیبت دستیاران ایرانی تا مترجم شدن منتظری در تمرین تیم ملی فوتبال به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد تمرین امروز(جمعه) تیم ملی و همچنین دیدار دوستانه با عراق پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی آغاز می شود اما در آخرین لحظات باقی مانده تا شروع این تمرین ناگهان کارلوس کی روش مجوز حضور 15 دقیقه ای خبرنگاران و عکاسان را صادر کرد.
 
این در حالی است که بسیاری از خبرنگاران به دلیل اظهارات مهدی تاج در محل تمرین ملی شرکت نکردند و نخستین جلسه تمرینی شاگردان کی روش پیش از دیدار با قطر را از دست دادند.
 
تمرین تیم ملی از ساعت 11 آغاز شد.
 
از نکات جالب توجه این تمرین غیبت جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان، مربیان ایرانی دن گاسپار مربی دروازه بان ها و محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی بود تا کی روش به همراه اوسیانو، دیه گو و سباستیائو تمرینات را زیر نظر بگیرند. همین موضوع نشان می دهد به جز پرهام خانلری و علیرضا شهاب دو پزشک ایرانی تیم ملی، جدایی سایر ایرانی های این کادر از تیم ملی کشورمان تا حد بسیار زیادی قطعی شده یا دست کم آن ها تا پس از دیدار با قطر و چین مجوز حضور در تمرینات را ندارند.
 
جالب این جا است که کی روش حتی به آرین قاسمی مترجم خود هم اجازه شرکت در تمرینات تیم ملی را نداد تا امروز پژمان منتظری وظیفه ترجمه صحبت های سرمربی تیم ملی و دستیارانش را به عهده گیرد.
 
دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان که شب گذشته به اردو دعوت شد در این تمرین غیبت داشت اما احسان پهلوان به دلیل برگزاری جشن عروسی خود در نخستین تمرین تیم ملی شرکت نکرد.
 
وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد.
 
بازیکنان پس از انجام پاسکاری های 2 نفره به 2 گروه سبز و نارنجی تقسیم شده و فوتبال درون تیمی بازی کردند.
 
خبرنگاران حاضر در محل هم ساعت 11:15 با دستور کی روش ورزشگاه آزادی را ترک کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار