شهردار خوانسار گفت: 9 کمیته خدمت‌رسان برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی از سوی شهرداری خوانسار تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن اسحاقی  اظهار کرد: تشکیل ستاد نوروزی برای برنامه ریزی و خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در شهر خوانسار از اهداف شهرداری خوانسار است.

وی تصریح کرد: در این زمینه 9 کمیته برای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی از سوی شهرداری خوانسار در استقبال از مسافران نوروزی تشکیل شده است.

شهردار خوانسار گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته عمران، کمیته فضای سبز، اطلاع رسانی، زیباسازی، خدمات شهری، اسکان، ایمنی و امداد رسانی، پشتیبان و نقلیه و مالی است.

وی گفت: شهرداری خوانسار با همکاری کمیته‌ها برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی که شهر خوانسار را برای سفر نوروزی خود انتخاب می‌کنند تلاش مضاعف انجام می‌دهد.

اسحاقی بیان‌ داشت: رنگ‌آمیزی جداول، لکه‌گیری، آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر، ساماندهی اماکن تفریحی و نمازخانه‌ها و همچنین سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و فضاهای سبز از جمله اقدامات شهرداری خوانسار در راستای استقبال از مهمانان نوروزی در آستانه فرارسیدن سال نو است.

شهردار خوانسار اذعان کرد: ساماندهی مبادی ورودی شهر، تهیه بروشور و راهنمای خدمات نوروزی و آثار، اماکن زیارتی، تاریخی و تفریحی، تزئین و چراغانی کردن خیابان‌های شهر  بخش دیگری از برنامه‌های شهرداری خوانسار در استقبال از مسافران نوروزی است که عملیاتی شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه خوانسار یکی از مراکز مهم گردشگری در استان است، افزود: نوروز سال 96  نیز همچون سال‌های گذشته پذیرای تعداد قابل توجهی از گردشگران داخلی هستیم.

 اسحاقی خاطرنشان کرد: خطه زیبا و سرسبز خوانسار در 150 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار گرفته که به سبب برخورداری از مواهب طبیعی، پوشش گیاهی متنوع و شماری از آثار تاریخی یکی از مکان های گردشگری استان اصفهان است.

وی افزود: پارک سرچشمه، گلستان کوه، غاز هیکل و مناظر طبیعی و باغی از نقاط زیبای خوانسار به شمار می‌رود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار