قزوین؛

تجلیل از قهرمانان فرا ملی استان

۵۴ ورزشکار مدال آور جهانی و آسیایی استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ استاندارقزوین در این مراسم گفت: در مسابقات جهانی که در کرمانشاه برگزار شد به آمریکایی‌ها هم ویزا داده شد تا چهره خودمان را به جهانیان نشان دهیم.
 
همتی افزود: در دوره تحریم‌ها مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی کشور ایجاد شد، ولی بعد از بحث برجام اوضاع کمی بهتر و متعادل‌تر شده است.

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: باید برای اشتغال ورزشکاران تدابیری اندیشیده شود تا موانع اقتصادی از سر راهشان برداشته شود.
 
سیده حمیده زرابادی دیگر نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: باید اعتبارات ورزشی را افزایش داد تا دیگر ورزشکاران مجبور نباشند برای تهیه بلیط دچار مشکل شوند یا از هزینه شخصی خود بلیط تهیه کنند.
 
نصرتی شهردار قزوین هم در این مراسم گفت:قزوین مهد کشتی کشوراست و باید دوباره تلاش کنیم تا جایگاه گذشته را در این رشته ورزشی به دست بیا وریم.
 
 مشهدی آقایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه قزوین می تواند جزو استان‌های افتخار آفرین ورزشی باشد گفت: ورزشکاران و مربیان قزوینی افتخارات خوب بین المللی داشته اند که باعث افتخار استان و کشورمان هستند.
 
وزیری نژاد مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین هم در این مراسم گفت: به زودی مسابقات بین المللی کشتی جام ابریشم به منظور توسعه ورزش کشتی در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار