امیری: قطری ها هرکاری می کنند تا ایران امتیاز نگیرد/ شکست پرسپولیس از الریان برای تیم ملی درس عبرت شد

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قطری ها تلاش می کنند تا مقابل ایران امتیاز از دست ندهند اما باید این تیم را شکست بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را به هموطنانم تبریک می گویم. 2 بازی سخت پیش رو داریم و امیدوارم از این دیدارها امتیازات کامل را بگیریم. 

وی افزود: بازی اول با قطر اهمیت فوق العاده ای دارد. دیدار رفت تیم ایران با این تیم دچار حواشی زیادی شد و آن ها در دیدار برگشت هم تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا ایران نتواند امتیازات کامل را کسب کند. با این وجود دنبال سه امتیاز دیدار با قطر هستیم تا از این طریق برای صعود به جام جهانی خیال خودمان را راحت کنیم.

امیری درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: در بازی با الوحده آسیب دیدم اما خوشبختانه این مصدومیت برطرف شد و در هفته های اخیر هیچ مشکلی نداشتم.

وی درباره شکست پرسپولیس مقابل الریان قطر بیان کرد: در فوتبال زمانی است که توپ های شما به گل تبدیل می شود و زمانی هم موقعیت هایتان از دست می رود.این شکست حتی برای تیم ملی هم درس عبرت شد. تیم ملی باید از پیروزی الریان مقابل پرسپولیس به عنوان الگویی برای بازی با فطر استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار