معاون امور جوانان هلال احمر مازندران از پیوستن توریست های کشور مالزی به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در نخستین روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلی احمدی با اشاره به مسافرپذیر بودن این استان در طول سال به ویژه تعطیلات نوروز، گفت: مازندران به جهت تنوع اقلیم جغرافیایی همه ساله پذیرای مسافرین و توریست های زیادی از داخل و خارج از کشور است.

وی با اشاره به اجرای کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برای دومین سال متوالی افزود: این کمپین در نوروز ۹۶ با رویکرد جدیدی در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی اجرایی شده است و در نخستین روز اجرای این طرح توریست های کشور مالزی که به پست ایمنی و سلامت شهرستان سیمرغ مراجعه کرده بودند به این کمپین علاقمند شده و با امضای میثاق نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان مازندران گفت: ۳۰ پایگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، نوروز 96 در استان مازندران با تمام توان عملیاتی تیم های بشردوستانه و استفاده از فناوری های نوین در کمک به سفری ایمن و سالم، با هدف تامین امنیت روانی و کاهش تلفات انسانی و در راستای رفاه حال مسافرین نوروزی خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.