سرمربی تیم فوتبال روستوف پیش از رویارویی تیمش با منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: با خوشبینی وارد منچستر شده است.

امشب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، روستوف مهمان تیم منچستریونایتد خواهد بود. ایوان دانیلیانتس سرمربی این تیم روسی در باره این مسابقه گفت: تیمش با امیدواری و خوشبینی وارد شهر منچستر شده است.

دانیلیانتس درباره غیبت سه بازیکنش نیز گفت:
غیبت این سه بازیکن لطمه بزرگی برای ما است. ما کسانی را داریم که می‌توانند جایگزین آن‌ها شوند، اما تجربه این افراد کمتر است. متاسفانه، دژانائوا هم غایب خواهد بود. این مسئله روستوف را تضعیف می‌کند، اما تیم روستوف یک تیم است، و من امیدوارم کسانی که به میدان می‌آیند از عهده کار برآیند.

سرمربی روستوف در مورد این که بازیکنانش را به لحاظ تاکتیکی آماده کرده است یا روانی، گفت: هر دو بخش مهم است. هرچه که در زمین اتفاق می‌افتد - از جمله تمرکز- منشائ آن در سر است. تیم نه تن‌ها باید متحده باشد، بلکه باید سازمان یافته بازی کند. منچستر یونایتد بازیکنان درخشان زیادی دارد، که به صورت انفرادی بسیار قوی هستند، بنابراین مهم است که کار گروهی خوبی داشته باشیم.

وی درباره خوش بینی طرفداران روستوف گفت:

این بخاطر آن است که طرفداران ما عاشق تیم هستند. همه از نتایجی که "روستوف" به دست آورده شگفت زده هستند و این مسئله ما را برای رسیدن به موفقیت امیدوار می‌سازد. ما از هر نظر با منچستریونایتد تفاوت داریم، اما با خوش بینی آمده ایم و اگر موفق شویم جشن بزرگی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.