رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات غیردولتی گفت: در ایام تعطیلات نوروز خوابگاه‌ها و فضاهای آموزشی این دانشگاه بازسازی و تجهیز می‌شوند.

تجهیز و بازسازی خوابگاه‌ها و مراکز دانشگاهی غیرانتفاعی در ایام نوروز/ حضور دانشجویان و استادان دانشگاه‌های غیرانتفاعی در اردوهای راهیان نور
علی آهون‌منش رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات غیردولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات این دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: مراکز دانشگاهی در ایام تعطیلات نوروز اقدام به بازسازی و تجهیز امکانات در قسمت‌های مختلف می‌کنند و خوابگاه‌های این دانشگاه در زمان سال نو شمسی برای تعمیرات تعطیل هستند.

وی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و معرفی نوروز و ویژگی‌های ان بسته‌های فرهنگی بوسیله دانشجویان درست و در شهرهای مختلف متناسب با فرهنگ آن شهر پخش می‌شود و دانشجویان بومی هر شهر از مسافران نوروزی استقبال به عمل می‌آورد.

آهون‌منش عنوان کرد: با تعامل بسیج مساجد شهرهای سراسر کشور دانشجویان مراکز دانشگاهی از طریق بسیج مساجد به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند و استادان و کارکنان دانشگاه غیرانتفاعی نیز در این اردوهای نورانی حضور دارند.

وی تاکید کرد: استقبال فراوان دانشجویان و خانواده‌های آنان و استادان از حضور در اردوهای راهیان نور نشان دهنده علاقمندی جوانان به خاطرات و ایثارگری‌های زمان جنگ است.

آهون‌منش ادامه داد: نسل چهارم انقلاب با این که دوران هشت دفاع مقدس را تجربه نکردند اما با بسیاری از فرهنگ‌های آن دوران خو گرفته و از حضور در مناطق جنگی استقبال فراوانی می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار