علی حسن نیا دوچرخه سوار مشگین شهری مسافت 900 کیلومتری از بندر ترکمن تا پل معلق مشگین شهر را با هدف معرفی پل معلق مشگین شهر و ترویج فرهنگ صرفه جویی در آب رکاب می زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی نیا مدیر عامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان با اشاره به اینکه علی حسن نیا دوچرخه سوار مشگین شهری که سابقه 10 سال رکاب زنی در مسافت های مختلف را دارد با هدف معرفی طولانی ترین پل معلق خاورمیانه را به مردم ایران و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب رکاب می زند.

وی بیان کرد: این دوچرخه سوار مشگین شهری از بندر ترکمن رکاب خود را آغاز می کند و در طول مسیر خود بروشورها و بنرهای تبلیغاتی پل معلق را توزیع می کند که این دوچرخه سوار بیش از 100 شهر کشور را با دوچرخه رکاب می زند.

مدیر عامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از این دوچرخه سوار مشگین شهری در تعطیلات نوروزی در پل معلق مشگین شهر برگزار می شود که در این مراسم خبرنگاران ،مسئولان و ورزشکاران نیز حضور خواهند داشت.

عباس نیا افزود: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر علاوه بر فراهم کردن زیر ساخت های جذب گردشگران داخلی و خارجی از برنامه هایی که در راستای حفاظت از طبیعت ،محیط زیست برگزار می شود با جدیت حمایت می کند چرا که توسعه گردشگری منوط به ارج نهادن به محیط زیست و طبیعت است که در این زمینه مجموعه گردشگری پل معلق از این برنامه ها حمایت می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.