برخی از کدرشته محل‌های حذف شده دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ های کاردانی و دوره‌ های کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۵ اعلام شد.

حذفیات پذیرش جدید علمی کاربردی اعلام شد/ مهلت ثبت نام تا ۱۵فروردین
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی کدرشته محل‌ها از دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی و دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی در نیمسال دوم سال ‌تحصیلی ۹۶- ۱۳۹۵ حذف شده‌اند.
 
دفترچه‌های راهنمای دوره‌ کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی و دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی در نیمسال دوم سال ‌تحصیلی ۹۶- ۱۳۹۵ منتشر شده و متقاضیان پذیرش در این مرحله می توانند با اطلاع از تغییرات دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی - کاربردی پذیرش کدرشته محل‌های مندرج در جدول زیر از رشته‌های تحصیلی پذیرش کننده حذف شده و پذیرش دانشجو در این کدرشته محل‌ها انجام نخواهد شد.
 
داوطلبان برای ثبت‌نام در این کدرشته محل‌ها به مراکز آموزشی یاد شده مراجعه نکنند.
 
 حذفیات پذیرش جدید علمی کاربردی اعلام شد/ مهلت ثبت نام تا ۱۵فروردین
 
ثبت نام برای پذیرش در کدرشته محل های دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم از سه شنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۵ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد. داوطلبان می توانند با مراجعه به مراکز دانشگاه علمی کاربردی در این دوره ها ثبت نام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار