رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

تردد روان در محورهای اصلی کشور
در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان‌های لرستان، مرکزی و مازندران بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی، البرز، زنجان، قزوین، هرمزگان، همدان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی جهت تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی کشور، الزامی است.

۷ سال پیش
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج
در حال حاضر ترافیک درآزادراه تهران - کرج  محدوده پل کلاک و در ادامه آزادراه کرج -قزوین محدوده شهر کرج نیمه سنگین ، ابتدای آزادراه تهران - ساوه ، ابتدای آزادراه ساوه - تهران ،محور تهران - پاکدشت، محور تهران - شهریار ، کمربندی نوشهر - چالوس (مسیر رفت و برگشت) نیمه سنگین، محور فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، البرز، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، هرمزگان، همدان، کردستان، کرمانشاه و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راههای کشور
محور فیروزکوه -- تونل شیرگاه(ساعت19:31)

به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی جهت تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی کشور، الزامی است.

به دلیل نبود ایمنی کافی، تا اطلاع بعدی مسدود هستند.
۷ سال پیش
ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و فیروزکوه
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در استان هاي مازندران محور فيروز كوه محدوده تونل شيرگاه ، مركزي محور اراك – توره، شرق تهران محور فيروزكوه محدوده دماوند و باند شمالي آزاد راه كرج – قزوين از ترمينال شهيد كلانتری تا پل حصارک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان هاي آذربایجان شرقي گردنه صائين، آذربایجان غربی محورهای سردشت و ماكو، كردستان محور ديواندره، همدان محورهای همدان - بيجار و همدان – اسدآباد واردبيل محور اردبيل – خلخال بارش برف و در استان‌های آذربایجان شرقي ، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوين، لرستان، همدان، هرمزگان، گيلان و اردبيل در اكثر محورها و در استان مركزی محور ساوه – همدان بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
۷ سال پیش
لغو شدن یکطرفه بودن محور کرج - چالوس
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور: محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس با توجه به روان بودن ترافیک لغو شد و تردد به صورت دو طرفه انجام می شود.
۷ سال پیش
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و باند شمالی آزادراه کرج – تهران از شهرک خاتم تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان هاي آذربایجان غربي و كرمانشاه در اكثر محورها،استان بوشهر محور هاي جم، انارستان، عسلويه و كنگان بارش باران گزارش شده و در اكثر محورهاي استان چهار محال و بختیاری گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

۷ سال پیش
بارش باران و گرد و غبار در استان های غربی کشور
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و باند شمالی آزادراه کرج – تهران از شهرک خاتم تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان های آذربایجان غربی و كرمانشاه در اكثر محورها، استان بوشهر محورهای جم، انارستان، عسلويه و كنگان بارش باران و در اكثر محورهای استان چهار محال و بختیاری گرد و غبار و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
۷ سال پیش
ترافیک سنگین در آزادراه کرج_ قزوین
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج حد فاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و در ادامه آزادراه کرج -قزوین محدوده شهر کرج سنگین، ابتدای آزادراه تهران-ساوه، محور هراز حد فاصل پلور تا گزنک و محور تهران-پاکدشت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی  بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، فارس، لرستان، کردستان و کرمانشاه بارش باران را شاهد هستیم.
۷ سال پیش
بارش باران در 5 استان کشور
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا کمال آباد و باند شمالی آزادراه کرج – تهران از شهرک خاتم تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: اكثر محورهای استان‌های ايلام، كرمانشاه، آغربی و كرمان و استان فارس محورهای شيراز –كازرون و فيروزآباد بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
۷ سال پیش
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_ساوه
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج  حد فاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و در ادامه آزادراه کرج -قزوین محدوده شهر کرج سنگین، ابتدای آزادراه تهران-ساوه، محور هراز حد فاصل پلور تا گزنک و محور تهران-پاکدشت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_کرج/ بارش باران در استان مازندران
آزادراه تهران-کرج، پل کلاک(ساعت11:15)

در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی  بارش برف و باران و در بر خی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، گیلان و کردستان بارش باران را شاهد هستیم.

* به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی جهت تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی کشور، الزامی است.
۷ سال پیش
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_کرج
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و باند شمالی آزادراه کرج – تهران از شهرک خاتم تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان مازندران محور نور بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_کرج/ بارش باران در استان مازندران


۷ سال پیش
 
در حال تکمیل/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۲:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
وضعیت ترافیکی همه ی شهرها رو بزارید ممنون
آخرین اخبار