بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت زهرا(س) شهرستان فریمان باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

ببهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت زهرا(س) فریمانه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این مرکز درمانی گفت: بیمارستان حضرت زهرا(س) در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع و زیربنای 10 هزار مترمربع درپنج طبقه با مشارکت خیرین احداث شده است.


ابراهیم صنیعی با بیان اینکه عملیات احداث این بیمارستان از سال 1388 آغاز شده بود، افزود: زمین این بیمارستان توسط یک خیر نیک‌اندیش اهدا شده است.

او بیان کرد: عملیات عمرانی این بیمارستان با هزینه 230 میلیارد ریال و تجهیز آن با هزینه 100 میلیارد ریال انجام شده و در مجموع این طرح بیمارستانی با هزینه 320 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

صنیعی اظهار کرد:‌ این بیمارستان دارای بخش‌های زنان، داخلی، اطفال، زایمان، جراحی، قلب، مراقبت‌های وی‍ژه(ICU)، مراقبت‌های وی‍ژه قلب(CCU) ، اتاق عمل، آزمایشگاه و رادیولوژی می‌باشد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه بیمارستان 64 تختخوابی فریمان دومین بیمارستان این شهر است، گفت: اولین بیمارستان این شهر با عنوان امام خمینی(ره) با 32 تختخواب، بیش از 90 سال قدمت دارد و ساخت این بیمارستان جدید می‌تواند خدمات خوبی به مردم این منطقه در حوزه درمانی ارائه کند.
انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.