در آستانه فرارسیدن سال نو، مرکز توزیع و فروش «عماریار»، عرضه منتخبی از تولیدات و محصولات جشنواره مردمی فیلم عمار را با عنوان «عیدی فرهنگی» در سراسر کشور شروع کرد.

عرضه منتخب آثار جشنواره عمار در مراکز فرهنگی کشوربه گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه فرارسیدن عید نوروز و سال نو،  مرکز توزیع و فروش «عماریار»، عرضه منتخبی از تولیدات و محصولات جشنواره مردمی فیلم عمار را با عنوان «عیدی فرهنگی» در سراسر کشور شروع کرد.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ترمینال غرب»، مستند «داد»، فیلم داستانی «هنگامه»، «سلام» و همچنین مجموعه‌ مستندهای شهدای مدافع حرم شامل «خالد و مجتبی»، «ایرانی‌های مرتد»، «برادران»، «روایت نصر»، «سید ابراهیم»، «پل» و «تک تیرانداز» است که درباره شهید مهدی نوروزی، مصطفی صدرزاده، شهید حمیدرضا زمانی، شهید علی انصاری، محصولات این مجموعه هستند.

علاقمندان برای تهیه و خرید این محصولات می‌توانند به مراکز و فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین در تهران، کتاب‌فروشی کیهان، ترنجستان سروش و کافه‌کراسه، این محصولات را عرضه می‌کنند. 

گفتنی‌است؛ مرکز اصلی فروش این محصولات، حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر است و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی، علاقه‌مندان می‌توانند به کانال تلگرامی «عماریار» به نشانی https://t.me/ammaryar_ir مراجعه کنند و نیز با شماره‌های 09381177907 و  09199038270 تماس بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.