میزان حقوق دریافتی، دلایل نماینده شدنش، دلیل تغییر حوزه انتخابیه، رئیس جمهور مورد علاقه‌اش و ... از جمله موضوعاتی است درباره آنها با نماینده مردم تهران به گفتگو نشسته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرا رسیدن ایام نوروز سال 96 بهانه‌ای شد تا گفتگوهای تفصیلی با طعم "عیدانه" با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشیم، براین اساس پای ناگفته‌های "بهروز نعمتی" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بنشینیم تا از میزان حقوق دریافتی، دلایل نماینده شدنش، سابقه فعالیت، دلیل تغییر حوزه انتخابیه، رئیس جمهور مورد علاقه‌اش و ... بگوید. مشروح مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:


*باشگاه خبرنگاران جوان: لطفا در ابتدا توضیحی درباره خود و میزان تحصیلات‌تان بفرمایید؟ 

نعمتی: بنده در مقاطع و رشته‌های مختلفی تحصیل کرده‌ام، در دانشگاه رازی کرمانشاه با رتبه حدود 800 در رشته شیمی قبول شدم اما با توجه به جراحاتی که در جنگ برداشته بودم با رأی کمیسیون پزشکی تا فوق دیپلم بیشتر نتوانستم در این رشته تحصیل کنم لذا لیسانس خود را در رشته الهیات دریافت کردم. فوق لیسانس مدیریت گرایش استراتژیک را نیز در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات گذراندم و اکنون نیز دانشجوی رشته دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی هستم.


*باشگاه خبرنگاران جوان: چه سالی ازدواج کرده‌اید و صاحب چند فرزند هستید؟

نعمتی: در سال 69 با دختر عمویم ازدواج کردم البته همسر اولم طی تصادف فوت کردند، عرفان پسر بزرگم ازدواج کرده و اکنون دارای یک نوه زیبا به اسم ستیا هستم. یک دختر به نام فاطمه و پسر کوچکی هم به اسم محمدجواد دارم و باید بگویم تمام مشکلات و زحمات زندگی شخصی ما برعهده همسرم است و بنده تنها به عنوان آقابالاسر(با خنده)در حال رفت و آمد به منزل هستم.

دوست دارم تیم‌مان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود/

*باشگاه خبرنگاران جوان: چگونه وارد عرصه سیاست شدید؟

نعمتی: دوستان ما در شهرستان اسدآباد از بنده خواستند تا کاندیدای مجلس شوم، اولین بار بنده در سن 30 سالگی برای دور ششم مجلس کاندیدا شدم و جالب است که بدانید بنده از همان مجلس ششم تاکنون به عنوان یک نامزد مستقل وارد انتخابات شده‌ام البته دوستان همیشه ما را در این مورد زده‌‌اند و در مجلس دهم هم از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شدم.


*باشگاه خبرنگاران جوان: پیش از ورود به عرصه نمایندگی در چه حوزه‌ای فعالیت داشتید؟

نعمتی: پیش از حضور در عرصه نمایندگی، فرماندار بیجار بودم.


*باشگاه خبرنگاران جوان: چه شد که در مجلس دهم حوزه انتخابیه خود را تغییر دادید؟

نعمتی: بنده حوزه انتخابیه خود را تغییر ندادم بلکه به بنده گفتند حوزه خود را تغییر بده و من هم اجرا کردم.


*باشگاه خبرنگاران جوان: چه شخصی به شما این موضوع را اعلام کرد؟

نعمتی: بالاخره یکسری از دوستان تصمیم گرفتند تا بنده از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شویم.


*باشگاه خبرنگاران جوان: آیا مردم حوزه انتخابیه قبلی شما از این موضوع ناراحت نشدند؟

نعمتی: البته مردم از بنده توقع دارند و هنوز هم رابطه‌ام با آنها قطع نشده است و جزئی از مراجعینم هستند. روزهای سه‌شنبه ملاقات مردمی دارم و فکر نمی‌کنم هیچ نماینده‌ای به اندازه بنده مراجعه کننده داشته باشد. علاوه بر مراجعان حوزه انتخابیه تهران، مردم از حوزه انتخابیه قبلی‌ام هم به من مراجعه می‌کنند اگرچه دیگر نمی‌توانم مانند گذشته به شهر خود بروم. 

دوست دارم تیم‌مان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود/

*باشگاه خبرنگاران جوان: چه آرزویی در سال 95 داشتید که برآورده شده است؟

نعمتی: یکی از بزرگترین آرزوهای بنده این است که بتوانیم محیط کسب و کار را برای مردم در کشور فراهم کرده و موضوع اشتغال را حل کنیم اما متأسفانه دولت و مجلس در این زمینه موفق نبودند اگرچه کم کاری وجود نداشت بلکه فضای کشور آماده و محیای چنین مسئله‌‌ای به دلیل وجود مشکلاتی مانند بحث نقدینگی، تحریم‌ها و شخم زدن بسیاری از اشخاص طی 8 سال در کشور نیست.


*باشگاه خبرنگاران جوان: دوست دارید در سال 96 چه اتفاقی بیفتد؟

نعمتی: دوست دارم اولا مجموعه تیم ما یعنی بنفش پیروز انتخابات ریاست جمهوری باشد البته تیم مورد علاقه من ( فوتبال) قرمز است، از ابتدا در مجلس نهم که روحانی تنها 25 نفر طرفدار جدی داشت بنده طرفدار وی بودم و اکنون نیز با تمام کاستی‌های موجود هستم البته نقدهایی وارد است اما وی را از بسیاری از گزینه‌های مطروحه برتر و بهتر می‌دانم.


*باشگاه خبرنگاران جوان: بزرگترین نقدبه خودتان را چه می‌دانید؟

نعمتی: بنده زود عصبانی می‌شوم اما بعد از آن نمی‌گذارم ناراحتی باقی بماند.


*باشگاه خبرنگاران جوان: حقوق شما از مجلس چه میزان است؟ 

نعمتی: حقوقم از مجلس 5 میلیون و 900 هزار تومان است البته بنده به دلیل جانبازی کمی بیشتر از دیگر نمایندگان دریافت می‌کنم ولی حقوق نمایندگان حدود 5 میلیون تومان است.


*باشگاه خبرنگاران جوان: تعطیلات عید به کجا می‌روید؟ آیا اهل سفر خارج هستید؟ 

نعمتی: انشاءالله آخرین پنجشنبه سال 95 صبح به کنگاور نزد پدر و مادرم می‌روم. برای ایام نوروز سفری به خارج از کشور ندارم و قطعا هفته اول عید را در شهرستان کنگاور، اسدآباد و کرمانشاه خواهم بود.

 
*باشگاه خبرنگاران جوان: آیا خرید عید را شخصا انجام می‌دهید؟

نعمتی: برای خرید منزل مراجعه می‌کنم اما نه آنطور که باید لذا کارت حقوقم را در اختیار همسرم گذاشته‌ام و تنها پیامک هزینه‌ها برای من می‌آید، البته همسر مقتصدی دارم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
ایشان ادم خوبی به نظرمی رسه
آخرین اخبار