طرح ترافیکی نوروز 96 با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره کل راهداری، یگان ویژه، هلال احمر و اورژانس از 25 اسفند آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان٬ فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:هنجارشکنان و افرادی که با حرکات نمایشی و مخاطره آمیز سلامتی و امنیت مردم را تحت الشعاع قرار دهند، تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

سردار رضا بنی اسدی فر امروز در آیین آغاز طرح ترافیکی نوروز 96 با مشارکت دستگاه های مختلف در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: نیروی انتظامی با هرگونه هنجارشکنی و انجام حرکت های نمایشی و مخاطره آمیز از سوی افراد به صورت جدی برخورد می کند.

وی با اشاره به کاهش 11 درصدی فوتی ها در حوادث رانندگی درون و برون شهری استان کرمان در سال جاری عنوان کرد: حتی فوت یک نفر در حوادث رانندگی برای ما بسیار دشوار است و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که هیچ خانواده های به دلیل حوادث رانندگی داغدار نشود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: مجروحان حوادث رانندگی نیز در سال جاری 9 درصد کاهش داشته است.

وی طرح ترافیکی نوروزی را بزرگترین طرح خدماتی و امنیتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: همراهی مردم و خانواده ها در ایام نوروز کمک قابل توجهی را به پلیس می کند.

سردار بنی اسدی فر از سال 95 به عنوان سالی مطلوب و موفق در اجرای عملیات های نیروی انتظامی یاد کرد و افزود: امیدواریم در ایام تعطیلات نوروزی نیز بتوانیم آسایش و آرامش را برای مردم فراهم کرده و مردم بتوانند با خیال آسوده به سیر و سفر و دید و بازدیدهای خود بپردازند.

طرح ترافیکی نوروز 96 با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره کل راهداری، یگان ویژه، هلال احمر و اورژانس از 25 اسفند آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.