مدیرکل پست استان مرکزی:

تمبر عید نوروز توسط پست استان مرکزی پیش‌فروش می‌شود

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: تمبر عید نوروز در قطعه‌های طلا و نقره پیش‌فروش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی چراغی با اشاره به فعالیت‌‌های اداره پست اظهار داشت: در مدت سه سال اخیر چاپ تمبر فلزی طلا و نقره از جمله فعالیت‌های پست بوده که فعالیتی جدید است که امسال به مناسبت نوروز تمبر عید نوروز در قطعه‌های یک گرمی طلا و 10 گرمی نقره چاپ و منتشر شده است.
 
وی افزود: این نوع از تمبر تاکنون در سه نوبت به‌صورت تمثال حضرت امام خمینی(ره)، فردوسی و حافظ چاپ و منتشر شده و با اقبال و استقبال مردمی روبه‌رو بوده است.
 
مدیرکل پست استان مرکزی تصریح کرد: تمبر شخصی در مدت کمتر از سه ساعت با درخواست افراد و شرکت‌ها که برای افراد عکس آنها و برای شرکت‌ها لوگوهایی که مدنظرشان است به‌شکل تمبر چاپ و تحویل می‌شود.
 
چراغی بیان کرد: این امکان در گذشته در ایران وجود نداشته اما به‌تازگی این اتفاق افتاده و قابلیت چاپ تمبر در تمامی مراکز استان‌ها پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.
 
وی ادامه داد: مسابقه نامه‌نگاری از طریق اتحادیه جهانی پست و به منظور افراد زیر 15 سال برگزار می‌شود و به برندگان این مسابقه جوایزی هم از طریق اتحادیه جهانی پست تحویل می‌شود.
 
مدیرکل پست استان مرکزی عنوان کرد: پست استان مرکزی سال گذشته بالاترین امتیاز را در نظام آراستگی محیط کار کسب کرده و موفق به دریافت تندیس طلایی نظام آراستگی محیط کار شده که مایه افتخار استان است.
 
منبع: تسنیم
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.