عباس نژاد گفت: طرح جامع حفاظت در ۳۹۳ شهرستان کشور که دارای اراضی ملی هستند در سال ۹۶ اجرایی خواهیم کرد.

طرح جامع حفاظت اراضی ملی در ۳۹۳ شهرستان کشور اجرا می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: طرح جامع حفاظت در ۳۹۳ شهرستان کشور که دارای اراضی ملی هستند در سال ۹۶ اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: در بحث اجرای احکام معوقه قضایی که در استان‌ها به علت نبود امکانات و یا نداشتن نیروی ضابط قضایی به تعویق افتاده بود انشاء الله از اولویت‌های کاری ما خواهد بود که در سطح کشور اجرایی خواهیم کرد.

عباس نژاد افزود: ما در سال گذشته توفیقات بسیار خوبی در بحث رفع تصرف از اراضی داشتیم و بالغ بر ۶۰۰ مورد حکم قطعی دارای اجرایی را اجرا کردیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بیش از ۸۰۰ مورد شروع به تعرض در سطح کشور با حضور به موقع گشتی‌ها و برخورد قانونی ضابطین پیشگیری و رفع تعرض کنیم که برگشت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه و انفال بیت‌المال به دستگاه‌های دولت و بیت‌المال باشد.

وی تصریح کرد: توصیه ما به مردم عزیز این است که در خرید اراضی از بنگاه‌ها و افراد دقت لازم را نموده و از افرادی خرید زمین داشته باشند که مورد وثوق و مورد اعتماد باشند و قبل از تنظیم هرگونه سند یا مبایعه‌نامه با مراجعه به سازمان‌های مربوطه اطلاعات لازم را به دست آورده و بعد مبادرت به خرید زمین کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار