روباها توانستند با حذف سویا در کینگ پاور، به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،از دور برگشت مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لسترسیتی با هدایت شکسپیر برای جبران شکست 2-1 بازی رفت ، در ورزشگاه کینگ پاور از سویا پذیرایی کرد که موفق شد این نتیجه را جبران کند و با پیروزی دو بر صفر مقابل این تیم راهی مرحله بعد شد.
 
ترکیب دو تیم :
 
لسترسیتی

ترکیب اصلی (4-4-2)؛  اشمایکل | سیمپسون - هوت - مورگان - فوکس | اندیدی - آلبرایتون - درینکواتر - محرز | اوکازاکی - واردی

سویا
 
ترکیب اصلی (3-6-1)؛  ریکو | رامی - پارخا - مرکادو |  انزونزی - ایبورا - سارابیا - اسکودرو - نصری - ویتولو | بن یدر
 
 لسترسیتی 2 (3) - سویا 0 (2)/ رویای نیمه شب کینگ پاور اثری جدید از شکسپیر
 
دو تیم در شرایطی پای به زمین گذاشتند که در بازی رفت، سویا در حالی ۲-۱ مقابل لستر پیروز شد که یاران سمپائولی فرصت های زیادی را در آن مسابقه از دست دادند. آن مسابقه آخرین بازی رانیری روی نیمکت روباه ها بود و پس از آن بازی، شکسپیر جانشین وی شد و در دو بازی قبلی نتایج خوبی را همراه لستر کسب کرده بود.

لسترسیتی که در دو بازی قبلی خود در لیگ جزیره، روحیه متفاوتی را به نمایش گذاشته بود، در این بازی هم شروع خوبی داشت و انگیزه خود را برای صعود از ابتدای بازی نشان داد و یک گل در نیمه نخست و یک گل در نیمه دوم به ثمر رساند. البته دقیقه 80 سویا می تواسنت از روی نقطه پنالتی نتیجه مجموع دو بازی را مساوی کند اما کاسپر اشمایکل مثل بازی رفت پنالتی بازیکنان سویا را گرفت و انزونزی را ناکام گذاشت.
 
 ضمن اینکه در این دیدار سویا از دقیقه 74 با اخراج سمیر نصری، 10 نفره شد. ستاره فرانسوی سویا که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود، به دلیل درگیری با واردی، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
 
لسترسیتی 2 (3) - سویا 0 (2)/ رویای نیمه شب کینگ پاور اثری جدید از شکسپیر 
 
 
شرح گلها:
 
 دقیقه 27، گل اول لسترسیتی توسط وس مورگان: سانتر محرز از جناح چپ با حضور موثر مورگان درون محوطه همراه شد، اگرچه توپ تقریباً به طور اتفاقی به پای او برخورد کرد ولی همین ضربه هم برای باز شدن دروازه حریف کافی بود تا لستر با این گل مهم، از حریف پیش بیفتد.

دقیقه 54، گل دوم لسترسیتی توسط مارک آلبرایتون: سانتر محرز به داخل محوطه جریمه سویا با دفع ناقص عادل رامی همراه شد و توپ مقابل پل آلبرایتون قرار گرفت تا این بازیکن با یک استپ و یک شوت پای چپ کار را 2-0 به سود لستر کند.
 
لسترسیتی 2 (3) - سویا 0 (2)/ رویای نیمه شب کینگ پاور اثری جدید از شکسپیر 
 
 در نهایت لسترسیتی با برتری سه بر دو در مجموع دو مسابقه به مرجله یک چهارم نهایی راه یافت.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار