سرخپوشان پایتخت اسیر حرفه ای گری تیم الریان قطر شدند و نتیجه را به حریف قطری خود واگذار کردند.

پرسپولیس اسیر حرفه ای گری قطری ها شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان برانکو با شکست سنگین برابر الریان قطر سال 95 را با ناکامی به پایان رساندند. 

در این بازی شاهد دفاع متزلزل و خستگی ساقهای بازیکنان پرسپولیس بودیم و پرسپولیسی که قاطعانه صدرنشین لیگ برتر است نتوانست از فوتبال ایران برابر حریف قطری خود دفاع کند. 

سرخپوشان پایتخت در این بازی چنان اسیر تجربه و تبحر قطری ها شدند و حرفی برای گفتن نداشتند. 

برانکو که گویا دستش برای مربی باهوش حریف رو شده بود از همان ابتدا معلوم بود که تیمش بازنده این بازی است. 

قطری ها نشان دادند که فوتبال در کشور آنها به معنای واقعی پیشرفت کرده است. در حالی که ما سودای حرفه ای گری داریم این بازی نشان داد که فاصله زیادی بین فوتبال ما و قطر وجود دارد. 

خط دفاع پرسپولیس به شدت دستپاچه و خسته عمل کرد و اشتباهاتی از مدافعان پرسپولیس رخ داد که از آنها بعید بود. 

در واقع قلب دفاع پرسپولیس جولانگاه حریف قطری شده بود و آنها توانستند از این نقطه حمله کنند و به گل دست یابند. 

خط هافبک پرسپولیس هم هر چه تلاش کرد در نهایت نتوانست ضعف خط دفاع را جبران کند و هافبکهای پرسپولیس مجبور بودند به جای موقعیت سازی برای مهاجمان بیشتر دقایق بازی دفاع کنند. همین عامل از ضرباهنگ تهاجمی پرسپولیس کاسته بود. 

طارمی نشان داد که یک سر و گردن از مهاجمان دیگر بالاتر است و گل فوق العاده زیبای وی هرگز به چشم نیامد چرا که 3 گل دیدنی حریف ارزش گل وی را زیر سئوال برد. 

این شکست نه تنها زنگ خطر برای برانکو است بلکه هشداری برای کی روش هم است چرا که سرمربی تیم ملی کمتر از 10 روز دیگر باید با ملی پوشان که بیشتر آنها را همین بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند به مصاف تیم ملی قطر برود. 

به هر حال اسکلت اصلی تیم ملی قطر از بازیکنان الریان تشکیل می شود و کی روش و برانکو هر دو باید درس بزرگی از این شکست بگیرند. 

کی روش برای دیدارش با تیم ملی قطر و برانکو برای بازیهای دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید تدبیر خاصی بیاندیشند. 

البته امیدواریم این شکست ارتباطی به اختلافات برانکو و رضاییان پیدا نکند و برانکو همچنان در مبارزه با بازیکن سالاری روی حرف خود باقی بماند. 

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر یک شکست سنگینی برابر الریان قطر متحمل شد. 

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار