سرپرست دامپزشکی شهرستان دشتی از آغاز طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز ۹۶ در شهرستان دشتی توسط اکیپ‌های ثابت و سیار آغاز شد.

آغاز طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه نوروز ۹۶ در دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد ایزدی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی این اداره در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های نظارتی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اقدام به اجرای طرح کشیک و تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در سطح شهرستان می‌کنند.

وی افزود: در سال جاری توسط کارشناسان این اداره بر بیش از سه میلیون و  ۱۰۰ هزار کیلوگرم انواع مواد خام دامی شامل مرغ، تخم مرغ، ماهی، گوشت قرمز، میگو و شیر در سردخانه‌ها، فروشگاه‌ها و خودروهای ویژه حمل، نظارت بهداشتی انجام شده است که تعداد کل بازدید های نظارتی بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.

ایزدی بیان کرد: در این بازدیدها هزار و ۲۴۲ کیلوگرم مواد خام دامی به علت عدم امکان مصرف معدوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود مواد خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت ارگانهای نظارتی تهیه کنند و مخصوصا از خرید مرغ زنده خارج از زنجیره کشتارگاهی پرهیز کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با دامپزشکی کارشناسان این شبکه را از طریق شماره تماس ۳۵۳۲۲۹۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.