رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید رفیعی ،رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 441 مدرسه در قالب 5 هزار و 160 کلاس درس در استان کرمان آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی استان هستند.

وی افزود: در مجموع از 5 هزار و 160 کلاس‌ در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی استان کرمان، 4 هزار و 128کلاس درجه الف و هزار و 32 کلاس درجه ب هستند.

رفیعی خاطر نشان کرد: با توجه به تجهیز مدارس محل اسکان 80 در صد مدارس نوروز 95 به درجه الف تغییر یافته و کلاس های درجه ج نیز از ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کرمان حذف شده اند.

وی تصریح کرد: میهمانان نوروزی از 26 اسفند جاری تا 14 فروردین 96 در پایگاه های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده می شوند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان با اشاره به تجهیز مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی در استان، گفت: تمامی تلاش ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان، ارائه خدمات مطلوب و در شان فرهنگیان است.

رفیعی از ارائه خدمات خانه های معلم، اردو گاه های دانش آموزی و کلینیک های پزشگی فرهنگیان استان به میهمانان نوروزی در ایام نوروز نیز خبر داد.

وی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان روز پنجشنبه 26 اسفند جاری بطور همزمان در سراسر استان کرمان افتتاح می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار