به همت نیکوکار زرندی بخش سونوگرافی درمانگاه فجر شهید ثمره سپاه زرند راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید مهدی قویدل رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند گفت: با همت یکی از خیرین بزرگوار شهرستان زرند به نام حاج حبیب الله جعفر زاده با کمک بیش از 2 میلیارد ریالی درمانگاه فجرشهید ثمره سپاه زرند به پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی و اکوی قلب مجهز شد.

حاج حبیب الله جعفرزاده خیر زرندی نیز با ابراز خرسندی از اینکه خداوند توقیق داد و موفق شدم یک دستگاه سونوگرافی و اکو گرافی را به یاد همسرم به نام مرحومه خورشید ابولی به درمانگاه فجر شهید ثمره برای رفاه حال مردم اهدا نمایم افزود: درچندسال قبل هم بخش دیالیز بیمارستان سینا زرند را راه اندازی کردم و امیدوارم دیگر خیرین در راستای نیاز شهرستان اقدامات ارزشمند خود را بکار گیرند.

سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هم ضمن قدردانی از حاج حبیب الله جعفر زاده در خرید و اهدا دستگاه سونوگرافی به درمانگاه فجر شهید ثمره سپاه زرند گفت با راه اندازی این دستگاه بیماران سونوگرافی شهرستان زرند نیاز به مسافت 75 کیلومتری مرکز استان را ندارند.

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند هم با بیان اینکه خیرین شهرستان زرند در حوزه سلامت اقدامات ارزشمندی را انجام دادند از خیر نیکوکار حاج حبیب الله جعفر زاده قدردانی کرد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار