سبک و فرم فیلم «زمان» شکل جدیدی دارد و این سبک متفاوت فاخرتر از جلوه های ویژه است.

تجربه متفاوت علاءالدین پژهان در فیلم «زمان»
علاءالدین پژهان کارگردان فیلم «زمان» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولید فیلم «زمان» گفت: موضوع فیلم«زمان»، اجتماعی است؛ ولی در حال حاضر جزئیات داستان فیلم را اطلاع رسانی نخواهیم کرد و چراغ خاموش پیش می رویم.  

وی ادامه داد: مدت زمان پیش تولید فیلم «زمان» به خاطر جدید بودن سبک این فیلم طولانی خواهد بود. احتمالا پیش تولید تا خردادماه سال 96 ادامه خواهد داشت و بعد از آن تولید فیلم را کلید خواهیم زد. برای انتخاب عوامل کلیدی فیلم وارد مذاکره شده ایم و در این رابطه یک یا دو غافلگیری داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.  

پژهان در خصوص نوآوری های موجود در فیلم خود افزود: آن طور که من می دانم زاویه ای که ما به یک داستان بخصوص داریم تا به امروز در سینمای ما تجربه نشده است. اما سبک و فرم فیلم «زمان» شکل جدیدی دارد و این سبک متفاوت فاخرتر از جلوه های ویژه است.  

وی افزود: این فیلم تجربه جدیدی در سبک فیلم سازی است اما اینکه  فیلم «زمان» در سینمای هنر و تجربه اکران می شود یا خیر را باید فاطمه ابولقاسمی تهیه کننده فیلم «زمان» پاسخ بدهد.

در آخر علاءالدین پژهان کارگردان فیلم «زمان» تأکید کرد: اکنون موقعیت حساسی است. ما به تازگی پروانه ساخت خودمان را گرفتیم و دستمان برای مذاکره در مورد ساخت فیلم باز شده است. مطمئن هستم در آینده اتفاقاتی که می افتد برای همه جالب توجه خواهد بود.   
 
 
انتهای پیام/
 

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار